dinsdag 1 juni 2010

D-Day

1 juni ... Vandaag is het zover, het onderzoek in Leuven ... Momenteel ben ik nog rustig, ik verschiet er zelf van, maar ik denk eens we in Leuven zullen zijn, dat de stress wel zal toeslaan.

Normaal dacht ik van gisteren al hoopvol nieuws te krijgen, maar helaas, de resultaten van de vijfde kinderziekte waren nog niet binnen ... donderdag pas! Aaaaargh!!! Ik had gehoopt met die resultaten gewoon naar Leuven te gaan en dan een mooie echo te kunnen krijgen, want ik verwacht dat die beelden wel in 3D o 4D zullen zijn en dan te horen hoe ze dat daar eens ne keer zouden oplossen ... Maar nu gaan we er naar toe, nog altijd zonder aanknopingspunt en het kan dus nog alle kanten uit.

We kunnen dus niet anders dan nog altijd af te wachten, misschien weten we vanavond iets meer, misschien moeten we nog dagen of weken wachten ... Geduld is een schone deugd zeggen ze dan, amai mijne frak! In deze situatie is geduld een hel!!

Geen opmerkingen: