donderdag 28 juni 2007

Verhuisd!!!






Ik voel mijne rug niet meer, ik voel mijn benen niet meer en ik voel mijn armen niet meer! Oorzaak: een namiddag en een voormiddag gesleurd met lessenaars, stoelen, kasten en borden (geen borden om uit te eten, maar krijtborden welteverstaan).



De eerste vooruitzichten zagen er niet goed uit: we zouden lessenaar per lessenaar naar een andere locatie in de straat dragen!!! Halloooo, als je ziet wat er verhuisd werd, zul je zien dat dit geen al te interessant idee was.



Dus heeft ons Sofieke de directeur en een collega naar de VABI gestuurd achter boerenkarren :-) om alles te verhuizen.

Ideaal zowel om meubels te verhuizen,

















als om directeurs te verhuizen ;-) :-p

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

den Herman!!!!!!!!!!!!!

*plast in haar broek vant lachen!*

Anoniem zei

doe vlug een andere broek aan é dan