dinsdag 12 juni 2007

1 down, 2 to go

Voilà, 1 examen al achter de rug en het was een makkie :-)
Ik weet dat ik 1 vraag zeker verkeerd heb, maar dat is echt wel voor discussie vatbaar. Ik heb dus niet geantwoord wat er in de cursus staat, maar volgens mij staat het in de cursus gewoon verkeerd :p Of is dat een te makkelijk excuus???

Ok, hier komt dan de passage die volgens mij voor discussie vatbaar is.
Het gaat over de toelatingsvoorwaarden om naar deeltijds beroepsonderwijs te mogen overstappen. Volgens de cursus twee voorwaarden:
- 16 jaar zijn, OF
- 15 jaar zijn en de eerste twee jaar van het secundair onderwijs, al dan niet met succes beëindigd
??????? Leg mij dan eens uit, wat die 16 jaar er dan nog toe doet, als je toch gewoon de eerste twee jaren mag klojen en doen wat je wil ???
Pff, ik ben precies al een leerkracht, die altijd zijn gelijk wil halen ... ;-)


Op naar het volgende examen, volgende week maandag!

Geen opmerkingen: