dinsdag 8 mei 2007

Mijn werk(klaag)muur

Zie hier mijn heel gezellige werkplek ... NOT! Ne mens zou er mottig van worden om hele dagen op die muur te zitten kijken. Als de mensen vragen waar ze mij kunnen vinden, moet ik antwoorden: "in hetzelfde kotteke als waar de kuisvrouw haar emmers en borstels zet"


En ik die dacht dat bureaus werden ingericht met kleurtjes die rustgevend werken en geen stress opwekken. Dat is blijkbaar niet weggelegd voor de ICT-dienst (waar ik als personeelsverantwoordelijke bijgesmeten werd)

Soit, na regen komt zonneschijn. Hier zal de zon hopelijk beginnen schijnen op 1 september, want dan verhuizen we naar een andere locatie ... een kleuterschool. Aan kleuren geen gebrek dan; tenzij ze ergens grijze verf in promotie vinden zeker ;)

6 opmerkingen:

fozke zei

geen schrik dat het werk dit leest?
(of ben ik gewoon te braaf...)

Sofie zei

nope, wij klagen hier allen samen over onze erbarmelijke werkomstandigheden ;)

Tucana's Dream zei

omg!
gulle zit keicompact op mekaar...
heeft er echt nog geen enkele collega dat daar gezien dat gij constant op het forum zit??? :o

Anoniem zei

chanse dat wij je dag nog wat kleur geven hé ;-)

Sofie zei

ela ela, niet constant é. Mijn werk wordt wel degelijk gedaan, maar als je er nu eenmaal niet veel hebt ...
We zitten ook maar met twee eh en naast elkaar. En dat zijn van die schermen waarop je zijwaarts praktisch niks kunt zien ;)

Anoniem zei

en we zijn héél content van ons sofietje (allé ikke in elk geval) ...