dinsdag 29 mei 2007

La patience de Juske ...

26 jaar geleden, toen het geduld werd uitgedeeld, werd ik niet uitgenodigd *snif, snif*. Ook de restjes werden niet aan mij gegeven :s met het gevolg dat ik geen, ik herhaal géén geduld HAD. En vooral dit laatste woordje is belangrijk: toen Daan vorig jaar zijn geduld moest gaan halen, werd er mij blijkbaar iets toegestopt *ikke blij*. Mjah, ik geef toe, in het verkeer, in de kassa, op heel veel plaatsen, komt het nog niet naar boven...

Want!! het was dus duidelijk breigeduld dat wij werd geschonken !! Ongelooflijk maar waar! En ik geniet er van!

Deze creaties staan ondertussen te pronken op mijn bescheiden palmareske:







Ondertussen ben ik al een maand aan het zwoegen met breinaald en draad om Koen ook eens in het nieuw te steken (ocharme toch); maar omdat mijn engelengeduld, nu en dan nog eens blokkeert heb ik mij een naald nr. 7 onder de oksels gestopt en op drie avondjes tijd was er al een deel van mijn Teletubbie-pull af! (te zien in mijn brei-update-hoekske)
Ondertussen is het breigeduld weer opgeladen en kan ik weer vol goede moed verder! *ikke weer blij*

2 opmerkingen:

Tucana's Dream zei

LOL!

Anoniem zei

Die witten broek/rok is schoon gebreid, ge moogt er mij ook zo een maken :)