maandag 7 mei 2007

Het is zover ...

Ik heb dan toch beslist om een blog te starten!
Momenteel is er nog maar weinig te lezen en te zien, maar ik doe mijn uiterste best om daar verandering in te brengen. Eerst nog wat zoeken en uitproberen; maar het komt goed. Ik n ber er van overtuigd!

Mijn bedoeling van deze blog is eigenlijk zoals iedereen die er één heeft: een mens moet ergens zijn ei kwijt kunnen ;) Dus: mijn dagdagelijkse beslommeringen, zoals mijn gezinnetje, mijn werk, mijn GPB-opleiding, mijn nieuwste hobby (breien), ...

Dus mensen, regelmatig komen lezen hé!!

8 opmerkingen:

Kim zei

ziet er al leuk uit. mag ik die linken aan de mijne?

Sofie zei

vaneigens!!

Tucana's Dream zei

allez hup, daar gaan we :D
linkje geplaatst en schrijven maar nu!

Frederike zei

proficiat! ;)

Anoniem zei

joepie, tis gelukt :)

Anoniem zei

Proficiat hé ;-)

Vanwaar 'Le Jus de Sofie' als ik vragen mag ...

fozke zei

weer een blog om bij te houden. Jeeeeeeeei. En ik zie dat ik al in je linken sta (heeeeeeeeel goed zo) dan zal ik jou ook linken he!!

De familie B-P zei

Ik weet nu pas dat je ook blogt ...
Daarom je ook maar meteen aan de mijne gelinkt ;-)