donderdag 11 september 2008

Stage (1)

UHU!!!!!!!! Het is zover ... mijn persoonlijke lijdensweg is begonnen. Ik heb zopas het officiële startschot gekregen om aan mijn stage te beginnen :s Dit wordt dus een heel klein beetje vééééél dood gaan; maar ik kan niet anders dan mijn lot lijdzaam te ondergaan ;-) Want als ik dit overleef :p dan zal het vanaf februari in de sjakosj zijn ;-)

Dit wordt dus een item die jullie gedurende enkele weken (maanden klinkt mij ietsje te lang) zullen kunnen volgen ... helaas

Bon, stap 1: mijn stageplaats (Barnum; waar ikzelf zes jaar mijn broek heb versleten) officieel aanvragen en een kalender opmaken.

To be continued ...

4 opmerkingen:

Ann zei

Succes!
't zal allemaal wel loslopen!

Weareone zei

suc6 he meid

gij kunt da !!!!!!!

Kim zei

Ge gaat dat wel goed doen ;-)
Na de eerste keer zal er al wat minder stress zijn.

Succes!

Anoniem zei

Dat komt wel goed ... ik informeer ondertussen hoeveel dat moet kosten om een stoelke in die klas te mogen bezetten :)