zondag 7 september 2008

Koken en kuiten

Gisteren hebben we het jaarlijkse straatfeest gehouden. Mits een schrikkeljaar vorig jaar, zijn we er al telkens bij geweest, zelfs het jaar dat de straat weinig rust kreeg met al ons lawaai.

Na reeds enkele jaren een simpele bbq te hebben gehouden, werd er gisteren gekozen voor een nieuwe formule! En wat voor één!!!!! De vrouwen mochten gewoon de beentjes onder tafel schuiven want jaja, de venten hadden de ganse morgen al in de keuken gestaan om ons een fantastisch feestmaal voor te schotelen! En het moet gezegd zijn, ze kunnen er wat van! Het was superlekker! Voor herhaling vatbaar in eigen keuken *grijns*

Maar omdat we van al dat zitten een lui gat zouden krijgen, werd er ook voor wat randanimatie gezorgd ;-). De acht koks mochten op een stoel zitten, met de broek opgestropt; terwijl de 3 jongste vrouwen, geblinddoekt, hun eigen vent/kuit moest zoeken. Met mijn 27 lentekes had ik het natuurlijk ook zitten en mocht ik aan 16 kuiten tasten :p Er bestaan blijkbaar kuiten in alle soorten en maten: zachte, met veel haar, met weinig haar, met puisten, ...en dan die ene gespierde harde kuiten die ik er zo uitgehaald heb! *OEF* ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

beginnersgeluk noem ik da

ge zou da geen 2 keer kunnen...

nu tis ook nie moeilijk als uw vent tussen andere mannen van 60 jaar en kindjes van 5 jaar zitten, om dan die kuiten eruit te halen !

stijn

Sofie zei

gij zijt gewoon jaloers op die gespierde kuiten van mijne vent :p!

Weareone zei

hah ! right !

zeg tegen uwen gespierde wederhelft , dak nog es wil concurreren met hem in de ronde van vlaanderen (mtb tocht he)

fozke zei

whaa, ik wil ook kuiten voelen :D