maandag 18 oktober 2010

Happy End

Nadat ik hier ons verhaal van kleine broer kwijt kon, moet ik natuurlijk nog komen vertellen hoe het afgelopen is.
Zoals iedereen wel weet is het een happy end geworden; een happy end van een bewogen zwangerschap maar nu het begin van iets heel moois, onze kleine Tijl.
Ons klein mannetje heeft zijn eerste kreetjes laten horen op 28 september, om 21u45 na een wel heel erg vlotte bevalling!!


Tijl heeft 10 kleine teentjes en 10 kleine vingertjes, een klein neusje en kleine oortjes! Kortom, perfect gezond!! Eigenlijk gewoon perfect, zonder meer!!

Welkom kleine lieve schat!

2 opmerkingen:

Kim zei

proficiat

willems zei

net uw verhaal gelezen ,ik dacht dat ik mijn verhaal aan het lezen was,wij hebben net hetzelfde meegemaakt,onze zoon had ook het parvovirus,ben besmet geweest rond (04/04/2010) en rond Mei 2010 hebben ze ontdekt dat mijn kind besmet was,zijn hemoglobine was 2,hij was zo goed als dood,hij bewoog niets meer,wij zijn ook in behandeling geweest bij prof De Catte,onze zoon is 02/09/2010 gezond geboren.