woensdag 21 april 2010

2 jaar al

*zucht* Twee jaar geleden ... rond 8u30 zijn we de materniteit binnen gegaan. Ongeveer op dit uur (10u30) kreeg ik mijn epidurale toegediend en om 13u50 zal het twee jaar geleden zijn dat we ons meisje voor de eerste keer zagen :-)
Ze wordt toch veel te vlug groot hé en het is al een hele madam geworden hoor! Ze moet zeker niet onderdoen voor haar grote broer ... integendeel! "MIJN" is nog altijd haar favoriete woordje! (gisteren was zelfs de weegschaal bij Kind&Gezin "mijn!" ...) Dat "gemijn" is soms ietsje te, maar als ze met haar broer in discussie gaat over "mijn mama" "neen, mijn mama!!", dan is dat eigenlijk wel schattig hé?

Maar nu ze twee jaar geworden is en dènkt dat ze al een grote madam is, dan wordt het tijd om zich ook te bewijzen als grote madam ... We gaan binnenkort de strijd aan om haar tut wat af te leren ... want o wee als ze tut en knuffel niet onmiddellijk binnen handbereik heeft ... Haar knuffeltje mag ze voorlopig wel nog altijd bij haar houden, maar nu ze meer en meer begint te praten, is het toch belangrijk dat we die tut wat afbouwen, zodat ze haar woordjes beter kan uitspreken toch? Nu maar hopen dat we (en ook de oma's) niet zwichten onder haar gezeur "tutje, tutje!". Wordt vervolgd ;-)

Geen opmerkingen: