vrijdag 11 juli 2008

In verlof!

Voilà, het is zo ver. Na bijna 4 maand in zwangerschapsverlof te zijn geweest, ga ik nu ook in verlof! Want het ventje zijne congé is ingezet dus doe ik maar mee hé. Koen heeft zijn congébroek al aangetrokken (die in die drie weken wel eens zal gewassen worden) en de plannen zijn gemaakt: huisje kuisen zodat de kneuten, Sien en Maria niet op mij afsturen :p; den hof beetje proper leggen zodat de kneutjes in een onkruidloze tuin (hopelijk) van een barbecue kunnen genieten. Maar dan hé, dan komt het: dè kneutenbbq!!!!! (als het weer meezit tenminste) ofte planB ... Een weekendje later trekken we met vrienden naar het verre Limburg om een weekendje te relaxen (met 1 peuter en 2 baby's *suspect*) in Centerparcs. Hier en daar zal er nog wel een uitstapje gedaan worden.
De congé wordt afgesloten met de jaarlijkse aarthuur-feesten (http://www.aarthurfeesten.be/)!

En dan heb ik nog twee weken grote vakantie, vooraleer ik nog eens moet gaan werken :-)

1 opmerking:

Kim zei

Geniet ervan!!!

Amai die maanden vliegen we snel voorbij hé ...