zaterdag 22 maart 2008

Nog 31 dagen ...

Yep, we zijn vandaag begonnen aan de laatste maand van onze zwangerschap... tijd om regelmatig eens te updaten dus maar ;-)

Eerst en vooral: wat moet er nog gebeuren?

- Daan in zijn nieuwe kamer zien in te burgeren !!!!!!!!!!!!!
- Zo ver mogelijk zien te geraken in het schilderen van ons meisjes haar kamer
- Parkbekleding van zolder halen en wassen
- Park uitzetten
- MaxiCosi van zolder halen, net zoals relaxstoeltje
- valies maken
- laatste spulletjes kopen voor in de materniteit
- de kuip voor de "doopsuikers" in orde zetten
- nog wat genieten van ons leventje met zijn drietjes ;-)


Hoe voelen we ons vandaag?

PRIMA!!!! (die verkoudheid buiten beschouwing gelaten natuurlijk) Hoewel de mobiliteit beetje bij beetje aan het afnemen is en er nu en dan een korte rustpauze moet ingelast worden, voel ik mij allesbehalve 8 maanden zwanger. Ik wil er gerust nog enkele weekjes bijnemen ;-)


Hoe ziet buik(je) er vandaag uit?

Vooraanzicht


Zijaanzicht


Bovenaanzicht (waar zijn die voeten naartoe????????????????????)






4 opmerkingen:

Kim zei

ik ga het hier ook nog eens zeggen:

nice buikske!!!

is idd grappig dat je je voeten niet meer ziet hé :-)

jullie zijn goed voorbereid, aftellen nu!

Anoniem zei

Zo'n schone buik ! Geniet van de laatste maand.

Anoniem zei

Echt schattig se; ik wil u ook wel eens zien waggelen:p
annemannekexxx

Anoniem zei

Nog te doen ... nu die buik zo mooi rond is ... Daan een verfborstel geven en hem er een mooi schilderij op laten schilderen !!