zondag 17 februari 2008

Nieuwe buggy!

Awel, ik ben weer een gelukkige vrouw si! Want tegen alle verwachtingen in, hebben we onze vorige buggy, een lompe, grote, veel te brede Pericles, kunnen verkopen voor een eerlijke (veel te hoge *grijns*) prijs.
Nadat ik ook eens had rondgeneusd om een tweedehandse Buzz te kopen, hebben we toch beslist om een spiksplinternieuwe te kopen!!!! Ook omdat hij in de Multibazar aan een wel héél mooie prijs stond. Probleem is wel: als je zoiets zegt tegen ons Juske, dan zit het echt wel niet in mijnen dikken teen, maar helemaal bovenaan in tkoppeke --> Juske vanmorgen naar Izegem gebold en teruggekomen met een nieuwe Buzz!! Woehoe!!!!!!!!!!!!!!!!!
En nu maar hopen dat we héél véél kunnen wandelen ;-)

10 opmerkingen:

Anoniem zei

wij willen wel een foto zien he???
Annemanneke

Anoniem zei

super !

Anoniem zei

Ah ja, wij willen ne foto zien he! Ey de multibazar ken ik! Kheb nog gelopen met een jongen van Sint-eloois-winkel en toen kwamen we daar wel eens :-)

Anoniem zei

Allé mannekes toch, ne foto van nen buggy. Ik ben ook wel very foto achtig maar toch nie van buggy. Nu ja da vrouwen van venus komen en mannen van mars zal dan toch wel iets van zijn zeker.
In alle geval juske, veel plezier met den buggy !

Anoniem zei

poepietjes, googlet ne keer op Quinny Buzz en u zult vinden wat u wilt vinden ;-)

Anoniem zei

ik vind da nie :p

mr X (kzalt er maar bijzetten anders zeggen ze soms dingen die ik zogezegd getypt heb)

fozke zei

Hihi, zo ben ik ook. Als ik iets in mijn koppeke heb, wil ik het wel NU ende METEEN! Mss ligt het aan de naam?

Unknown zei

Woehoe...

Van de zomer gaan we samen buzz'en...


Koop al maar goede wandelschoenen hihi...

Anoniem zei

teensletskes zullen ook goed zijn zeker Qwintje?

Unknown zei

Ja das ook goe, als ge er ma goe mee kunt stappen... LOL