maandag 21 januari 2008

Stokkerdestok

Ik heb de stok zowel van Qwinta als van Trixie gekregen ...

Wat wilde je later worden toen je kind was?

Vanalles eigenlijk. Ik wou een tijdje kapster worden; daarna archeologe of tolk Russisch-Frans

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?

Ik heb het diploma licentiaat Geschiedenis gehaald en momenteel werk ik op de personeelsdienst van een scholengroep. Of dit voor de rest van mijn dagen is, weet ik nog niet ...

Hoe wilde je er als kind later uitzien?

Ik ben meerdere keren naar de kapper geweest met een fotootje van Rachel uit Friends (lol)

Hoe zie je er nu uit?

Behoorlijk zwanger ;-)

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?

Goh, mijn kamer was ooit een bedevaartsoord voor BonJovi-fans, maar of dat dan uiteindelijk de man van mijn dromen was denk ik niet.
Ik wou vooral ne vent die er goed mannelijk uit zag ;-)

En wat is het in het echte leven geworden?

Toen ik in den tijd naar het voetbal van Koen ging kijken, hoorde ik toch langs alle kanten hoe viriel hij wel niet was *hevigknikkende ja-smiley*

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?

zeker 2, misschien 3. Leeftijd speelde geen rol. Het moest alleen met de juiste man zijn ;-)

En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)

Momenteel hebben we er al eentje rondlopen van 20 maand en in mijn buik groeit er sedert 6 maand ook eentje.
We zitten dus op schema ;-)

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?

Blijkbaar was ik een zindelijke, maar ik heb altijd graag zuur gegeten, augurken enz. Maar ook veel rauwe dingen: rauwe aardappelen, gewoon zo tomaten, ...
Wat ik niet lustte: spruiten, lever, witloof, ...

Is dat nog steeds zo?

ja! Ik eet nog altijd graag augurken (en dat is niet omdat ik zwanger ben)
Ondertussen ben ik al wat minder kieskeurig geworden hoewel ik nog altijd geen spruiten, lever, witloof, ... moet hebben


Omdat ik de stok twee maal heb gekregen, geef ik hem ook twee maal door hé:

- aan collega Puitje!
- aan Fozke uit het bronsgroen eikenhout!

4 opmerkingen:

fozke zei

Juske, merci voor het stokje, maar ik heb hem al een tijdje geleden ontvangen van ster, en ook al ingevuld. zoek maar even terug ;)

Anoniem zei

dan is em alleen voor Puit ;-)

Unknown zei

Ah eindelijk ze heeft het stokje gevonden ;)

Anoniem zei

Stok ondertussen al een tijdje op mijn blog gezet